Deklarera mera

I år smög jag upp min deklaration.
Eftersom jag fått restskatt de senaste åren så är inte detta brev så roligt att öppna.
jag smög å smög.....å smöööög.......130 kr tillbaks....jippi! (räcker inte ens till en vindunk)
Men skönt att det inte var restskatt i alla fall.
Knut fick också sin deklaration.......tillbaks....flera tusen femhundra! ( snorunge)
I år får jag deklarera på internet.
Vet inte hur många ggr som jag kommit på det samma kväll
och måst åka in till skatteverket efter halv tolv på natten.
Men jag har inte varit ensam ska jag bara få tala om.
Vi är många som är ute i sista minuten.

*suckar*
130 kr, trist!
image1218
image1219image1219image1219

Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis till återbäringen!

2008-04-10 @ 22:11:39
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0