Mätt & Belåten & en Chick Flick

Det var väl gott det där.
Jag har lite svårt för att äta min egna mat men det gick ner.
Anitas sås blev jättebra.
Killarna tyckte om den med.
Nu ska jag kolla om det är något på tv:n, annars ska jag kolla
på en film som följde med en tidning som jag köpte härom dan.
"5 minuter senare"
Nähä....som jag trodde, inget bra på tv,
Då får det bli filmen.
(för er som inte vet vad en chick flick är så kan ni ju googla)

Kärlekens slöja med bl a Edward Norton.
image1274

Kärlekens slöja" utspelar sig under 1920-talet och är baserad på romanen "Den brokiga vävnaden" av Somerset Maugham.

Filmen handlar om ett ungt par som gift sig av helt fel
orsaker. Hon är en rastlös överklasskvinna och han är en läkare ur medelklassen. De flyttar till Shanghai där hon blir kär i en annan. När maken får vetskap om hennes affär tackar han som hämnd ja till ett uppdrag i en avlägsen kinesisk by där en koleraepidemi härjar, och tar henne med sig. Det blir en resa som får dem att upptäcka sanningen om kärleken och livet.

Kommentarer
Postat av: Anita

Vill jag se!

2008-04-20 @ 20:49:49
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Gubben

Herrejävlar - här blundar man i fem och du får ut lika många inlägg!

2008-04-20 @ 21:59:34
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Lena

Hur var filmen?
Det låter som en film jag skulle vilja se!

2008-04-20 @ 22:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0