Om att sova "för" länge.

Vaknade för några minuter sedan.
Satte mig upp i sängen med ett ryck.
- Herrgu är klockan redan 10, tänkte jag.
Nu känns det som om jag har sovit bort hela dagen.
Fastän jag inte har något speciellt planerat för idag så känns det så.
Jag är fortfarande dunderförkyld och har huvudvärk, så jag
har all anledning i världen att ligga i sängen.
Men, nähä då!
Inte Maggan inte.
Jag vill upp tidigt och göra mig iordning.
Om jag då skulle konstatera att jag vill slappa, DÅ kan jag göra det med gott samvete.
Konstigt va?
Det där har att göra med min barndom, det vet jag nu.
Men jag mår inte bättre av att sova i alla fall.
"Bra mammor sover inte"
"Bra människor sover inte"
JAG VEEET!! Helt psyko!
image1228

Kommentarer
Postat av: Anita, Lena & Karin

Sov du!

2008-04-12 @ 15:21:14
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0