Ont det gör ont, det gör ont en stund på natten och massor på dan.

Ja, så är det faktiskt.
Har så jäla ont i knät igen.
Det är för att vi är ute så mycket på jobbet igen.
Idag har jag varit ute 4½ timme totalt.
Det är måååånga steg och böjningar det.
Sen gick jag på affären i över en timme.
Sån´t klarar inte mitt knä.
Nu skulle jag egentligen behöva ge mig ut på promenad men det klarar jag inte
med min värk.
Måste nog ringa läkaren igen, eftersom jag är alldeles svullen.
Ska man gå med vätska i knät månad ut och månad in?
Det kan väl aldrig vara bra?

Kommentarer
Postat av: Anita

Huvva, det låter inge bra! Blir det inte bättre om du lindar ditt knä på dagen så att det inte sväller så?? En dum fråga från en som inte vet så mycket om leder och så men endå....

2008-04-24 @ 22:56:30
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0