Skitväder & 80-tal

Inte kunde de åka och putsa på båten i morse inte.
Näähäädå!
Här regnar det snöblask, inte uppifrån och ner utan från ena sidan till den andra.
Skitväder, skitväder, skitväder.
Var tog den utlovade solen vägen kan man ju undra?
Idag mår jag iallafall mycket bättre än på flera dagar.
Jag går nog till arbetet i morgon.
Den här veckan är en resevecka för Jonny, han förklarade alla turer men jag orkade bara lyssna till hälften.
Han åker på morgonen kommer hem på kvällen, åker nästa morgon, stannar på något hotell, kommer nästa kväll för att åka någon annanstans nästa morgon.
Jag vet i alla fall vad jag ska göra i veckan, jag har två kvällsmöten och en 80-talsfest.
Undrar om man skulle ta och klä sig lite 80-tal också då.
Lite rosa plastörhängen, tuppera håret, axelvaddar...mmm....får fundera på det där.
image1239

Kommentarer
Postat av: Marina

Du e sååå fin!
När Pelle fyllde 25 tror jag det var så hade jag varit i Norge och shoppat..!? Leggings med änglar och en skitsnygg A-klänning till + prickiga pumps..;o)

2008-04-13 @ 12:04:56
Postat av: Nina

Linnéas kommentar: Tights och stor skjorta jaha precis som nu!
Allt går igen, det är för att vi "äldre" ska kunna känna oss unga igen! :o)

2008-04-13 @ 22:29:08
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0