Snart kommer jag upp.

Nästa tisdag sätter jag mig på tåget till Östersund.
Det ska bli skoj!
Skoj att gå på bikersfest, skoj att träffa syrran och alla andra som vill träffa mig.
Skoj att gå på stan, skoj att gå på krogen.
Det ska bli skönt att komma "hem".
För så är det ju, Östersund kommer alltid att vara hemma för mig.
Till sommaren har vi bott 7 år här nere och jag trivs jättebra.
Men jag tycker själv att vi åker upp alldeles för sällan.
Det ska bli ändring på det nu.
Jag ska försöka planera in fler resor upp till Jämtland hädanefter.
Så klart är ju alla som vill välkomna att komma ner och hälsa på mig också, det är lite tunt med det med.
På 7 år så har vi inte haft speciellt många besök av Östersundsbor inte.
Snart kommer jag upp.
Home sweet home.
image1269
(fast om det finns snö kvar så tro jag att jag stannar hemma faktiskt)



Kommentarer
Postat av: Marina

Nja...väldigt lite snö...men...isen ligger fortfarande..:/

2008-04-19 @ 23:45:02
Postat av: Marina igen...

JAAA...glömde...middag hos mig!!! Den 3:dje tror jag..;o)

2008-04-19 @ 23:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0