Denna vecka...

... verkar gå i städandets tecken.
Nu har jag bytt gardiner i både Luddes och Calles rum.
Calle har också fått en ny matta och kuddar till soffan.
Hans tjejkompisar har retat honom för att han haft flera olika
färger på rummet.

Gröna tapeter, grön/röda gardiner, en knallröd matta och
en vinröd soffa med blå kuddar.
Hehehe......inte tänker killar på sånt.
Nu ser det iallafall någorlunda enhetligt ut.
Själv fortsätter jag med tvätten, den tycks aldrig ta slut.
Klockan 20.00 vill jag se på Allsången.

Efter det ska jag bada och lägga mig.
Det är tufft att vara arbetarkvinna igen.
På lördag ska jag koppla av, kanske bjuda några vänner på
kräftskiva.

Då blir jag lite mer motiverad att städa här hemma.
När pojkarna var små så frågade de varje gång jag städade:
- Mamma! Ska vi få främmande i dag?
Hihihi.....så ofta städade/städar jag.






Kommentarer
Postat av: Anita

Och jag stryker och stryker......

2008-08-05 @ 19:57:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Min sambo skojar lite med dej för din första kommentar lät ungefär kul,kul kul för dej!

Muppunge fattade du inte de??? :o)

2008-08-05 @ 20:24:01
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0