Frampå kvällskvisten

Lite tankar när kvällen och natten närmar sig.
Varför känns det som höst bara för att man börjat arbeta?
Det är ju faktiskt flera veckor kvar på sommaren.
Varför känner man att man måste städa, städa , städa bara för
att man är hemma i stan igen?
(Ni som var här och såg förödelsen kanske förstår iofs)
Hur kommer det sig att ingen söder om Härjedalen tycker om surströmming?
Vem är det som går och slänger bort en strumpa från varje strumppar?
Hur kan man äta kött, bea, potatissallad och mimosasallad tillsammans
på samma tallrik?OCH tycka att det är gott??
Varför slutar inte människor att köpa torsk? fattar ni inte att Östersjön snart är utfiskad?
Jag fattar inte att jag snart fyller 42 år!!!!
Fatta, 42 bast!....helt sjukt.
Vart tog mitt liv vägen och vad i hela friden har jag gjort i hela mitt liv?
SWOSCH!!!!!!
Nu känner jag mig helt förvirrad.
GOD NATT!!




Kommentarer
Postat av: Nina

Meeen det är ju fem dagar kvar juuu Det är lugnt! :o)

2008-08-05 @ 21:59:56
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

1) Jag vägrar hösten enda in i oktober, typ!

2) Jag känner jämt att jag måste städa, inte bara hemma. Det gäller campingstugor, vandrarhem, fritidsboende, hotellrum. Men det är inte alltid jag gör det!

3) Jag tror att det finns dom söder om Härjedalen som tycker om surströmming, men dom törs inte erkänna! :o)

4) Det är Strumpmonstret som äter upp ena strumpan, men bara ena!

5) För att smaken är som baken delad!

6) Jag köper ALDRIG torsk!

7) Du behöver inte fatta det, du fyller iaf. och det är helt OK.

8) Meeeen va f-n du har ju hunnit massor i ditt liv!

Fött tre undebar ungar, bara det. Tagit han om gubbe och ungar i 20 år, utbildat dej, flyttat flera gånger, ordnat fantastiska fester, utveklat din person, hittat igen "ditt jag" i rock & roll, rest en del, varit mitt stöd och många andras stöd i många år, stått upp för dig själv på jobbet & privat osv,osv :o) Love You! <3

2008-08-06 @ 00:00:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Men Maggan du e ju väldens bästa Maggan..du kanske har fått din 40 års kris nu, ett par år försent...hi hi

2008-08-06 @ 14:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0