Frefrefrefrefredag!!!

Det är skönt att börja jobba igen för då får man
genast tillbaks fredagskänslan.
Jag älskar den känslan.
Dagens väder drar dock ner stämningen en bit.
ÖSREGN ÖSREGN ÖSREGN.....TRIST.
Det ska tydligen regna hela dagen men kunna skina upp
till imorgoneftermiddag när jag ska ha en liten kräftskiva.
Hoppas på det.
Idag vill jag inte gå till jobbet.
Jag vill inte säga hej då till Simon.
Fatta vad jag kommer att gråta.
Gråta är bara förnmanet.
Jag fattar inte hur jag har kommit att tycka om
den där killen så mycket.
Jag har känt honom i 4 år och jag har från dag ettt tagit
honom under mina vingar.
Hade jag kunnat så skulle jag adoptera honom.
Det är inte bara jag som älskar Simon.
Hela min familj gör det och ALLA tanterna på jobbet.
Ja, som sagt, i dag kommer många tårar att rinna.
Men jag kommer ju att få träffa honom igen.
I morgon tex, på min kräftskiva.....hihi.





Kommentarer
Postat av: Anita

Hälsa Simon Lycka till från mej! :O)

2008-08-08 @ 07:39:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: AHZ

Hej "Maddan"!

Hälsa "Himon" från mig och säg att t.o.m himlen gråter när han överger "tanterna" på Kamomillen!

Jag har följt din blogg under semestern för att se att du har det bra. Visserligen försöker jag förtränga att det är jobbdax på måndag men det ska ändå bli kul att träffas. (Njaa, kanske inte alla inräknade då.)

Puss på dig och ha en bra helg!! Ann

2008-08-08 @ 13:10:10
Postat av: Anita igen!

Tips på present till Nils! Han önskar sig en bok



Duglas Adams - Titanic

2008-08-08 @ 13:13:07
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Alwya looking at the bright side in love..du dudu ...

Jag har läst den !! Den är bara för mycket !

Skitbra!!!!

2008-08-08 @ 16:03:50
URL: http://www.space_nördar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0