Fylld av energi

I dag kommer man tillbaks till arbetet fylld av
ny energi.
Det kan behövas för jag har en lång, tuff höst
framför mig.
Men med lite skojiga avbrott.
Syrran snackade om jul i sin blogg i går och då drabbades man
ju av liiiiite paniiik.
Vi har två födelsedagar innan jul också.
Ludde fyller 14 år i Oktober och Knut fyller 20 i November.
Alltid är det något att tänka på.
Jag och Maria ska planera en höstfest på jobbet också.
Kanske en kräftskiva kanske?
I dag är det mulet och grått ute igen, men ganska varmt ändå, 17ºC.
Var är det utlovade finvädret???
Nu måste jag ila.
Det känns som måndag idag bara för att man varit borta
i två dagar men det är ju faktiskt redan torsdag.
Häääääärligt!!!



Kommentarer
Postat av: Anita

Sluta å ha panik, Julen kommer när den kommer. Kom i håg att vi förra året beslöt oss för att sluta stressa just inför Julen. Kolla in din blogg från då får du se, eller min! Puss!

2008-08-14 @ 08:45:16
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

jävla optimist!!! Har du kul på ditt jobb? ;o)

2008-08-14 @ 21:10:45
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0