Gina Tricot

Idag ska jag åka in till stan och handla kläder till
kvällen.
Jag har fått ett presentkort på Gina Tricot av min familj
i födelsedagspresent.
Fyller visserligen inte förrän i morgon men de tänkte
att jag ville shoppa nytt till i kväll.
Bra tänkt!
Bara pajen blir klar så ska jag dra in på stan.
I dag skiner solen här i Uppsala och det är nästan 20ºC.
Sköööönt! efter de senaste dagarnas ösregn.
När jag kommer hem slka jag städa ballkongen, sedan kanske jag lägger
upp ett par bilder på de nya möblerna, men jag måste fixa det där lilla
sista först.
Ha en skön lördag, DET ska jag ha.
Jag meddelar vad det blev för kläder på Gina när jag kommer hem.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anita

Har paketet från mej kommit?

2008-08-09 @ 11:23:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

ok! :o)

2008-08-09 @ 12:46:52
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag vill också kunna gå och handla på Gina Tricot..:/...Dumma Östersund!

2008-08-09 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0