Hänt i veckan

Det är vad som kommer att bjudas till middag i dag.
RESTER.
Jag orkade helt enkelt inte att åka och handla idag.
Killarna får nöja sig med kebab och tacorester i pitabröd.
FAAAN!......Vad det regnar.
Det bara VRÄKER ner.
Stackars Calle som sitter på cykeln på väg hem från träningen nu.

Vart tog sommaren vägen?
Vi som tänkte åka ut till husvagnen i morgon, men det
vill vi ju inte om det pissar på det här viset.
Då stannar jag hellre här hemma och myser ner mig i soffan och
läser bok.


Kommentarer
Postat av: Anita

Det regnar här med!

2008-08-14 @ 19:24:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Mia

Tack för tipset om mattan.

Ja visst är det ett äkta fett skitväder, man vill inget. Min husvagn har också blivit försakad pga regnet. Allt blir tråkigt. Men faktiskt sover jag skönt i den när regnet smattrar på taket.

Men vi ska vara glada att det inte snöar:-)

2008-08-14 @ 21:11:19
URL: http://miajaverling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0