Idag flyttar vi hem

Vi orkade inte röra på oss igår.
Vi slappade och kollade på film istället.
I morse sken solen, då satt jag under parasollet och började på min nya bok.
LABYRINTEN.
Den verkar jättespännande.

Nu har jag inte tid att läsa mer.
Nu ska vi packa och flytta hem till stan.
Vi ska på IKEA och köpa träpersienner till Ludde och
sedan ska vi handla.
Jag skulle tro att kylskåpet och frysen ekar tomma där hemma.
När jag kommer hem så ska jag tvätta och städa, tvätta och städa.
Skönt att det inte är så soligt idag.
Skönt med moln och lite svalare luft.
Ha en skön lördag.
Det ska jag ha för jag har ju trotts allt
fortfarande semester.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Undra hur många böcker du har läst i sommar? :-)

2008-08-02 @ 13:39:59
Postat av: Madde

Herregud vad du läser....jag lyckades typ läsa 100 sidor på en vecka....haha

2008-08-02 @ 14:05:18
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag har inte läst en enda bok på min semester - vet inte hur jag bär mig åt, men jag har inte tid med nånting.

2008-08-02 @ 15:14:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Heléne

Jag tror jag får låna några böcker av dig sen. Själv köpte jag två böcker på bakluckeloppis i Norrskedika idag. Kostade hela fem kronor styck. Lycka till på jobbet på måndag. Kram kram nu ska vi grilla i regnet

2008-08-02 @ 18:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0