Jag har inget roligt att skriva om

Därför tror jag att jag struntar i att skriva ikväll.
Jag går upp och läser min bok istället.
Eller spelar på min mobil.
Man blir trött av att jobba, handla, laga mat och städa.
I kväll har jag faktiskt suttit och zappat framför tv:n,
det hör till ovanligheten.
God natt och sov med änglarna.
( Det sa jag alltid till pojkarna när de var små,Oooh, så längesedan
det var. Känns som evigheter sedan de var små men ändå som igår.)
Shit, vad jag låter som en gammal kärring.
Hahaha......Ja, Cina jag håller faan på att komma in i en 40 årskris, fast
två år för sent.
Vad gör man åt sån´t då?
Går på Flurran med Simon kanske?
Simon är bra medicin mot det mesta.
Puss på dig!




Kommentarer
Postat av: Anita

Godnatt på dej med! Jag har oxå lagt mig, orkar inget mer trots att jag är ledig!

2008-08-06 @ 22:41:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0