Klädbekymmer

Jag har jämt sånna problem att veta vad jag ska ha för
kläder på mig på jobbet.
Jag är rädd att det är för tajt eller för urringat eller annat.
I dag t ex så nojjar jag över att jag har på mig en pyjamas på jobbet.
Men det är viktigt att det man har på sig är skönt också.
Jag bryr mig ju aldrig annars längre, bara på jobbet.
Vad kan det bero på??
Jag vet att jag inte klär mig som alla andra tjockisar och att det stör en del.
Men jag är trött på alla tält, så det så!
Nu skyndar jag mig iväg innan jag ångrar mig.
Puss å Kram
Skumbanan.
(P.S Jag åt inte de andra godisarna)

Pyjamasen för dagen

Kommentarer
Postat av: Anita

Du är jätte fin - och hör sen!!

2008-08-20 @ 07:30:33
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tycker du klär dig jätte fint! Och "pyamasen" är skit snygg :-)

2008-08-20 @ 08:39:46
Postat av: Anonym

Det bästa är att klä sig så man känner sig bekväm..då blir man ju fin..du klär dig jättebra tycker jag..en sak som jag lärde mig på mitt förra jobb var att man ska framhäva det man har i stället för att gömma..jag brukar tänka på det när jag får min viktdepp!



Kramar

Grannen

2008-08-20 @ 10:35:11
Postat av: Gubben

Äh, du är ju läcker ju... fast elak...

2008-08-20 @ 10:42:14
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Maggan

TACK!! Vad ni är rara....Kraaaaam!!

2008-08-20 @ 13:42:31
Postat av: Maggan

Anita: Jag hör vad du säger, har bara lite svårt att förstå.

Linda: Tack det var snällt, du är alltid så snäll med mig.

Grannen: Tack, tack...jag ska kidnappa dig på min nästa shoppingrunda. BH-experter är inte lätta att hitta.

Gubben: Läcker var väl en lätt överdrift, men tack ändå. Och sååååå elak är jag väl inte, bara 27%. Det har jag bevis för.

2008-08-20 @ 18:51:44
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0