Ny BH

Det här med BH:ar är en hel vetenskap.
Kanske inte om man har små söta A-kupor, men
om man som jag ligger inne med världens största byst
så är det inte helt ekelt.
Var på stan häromdagen och inhandlade en fin BH från
Triumph.
365 kr var väl inte så blodigt?
85 F är storleken.
Helt sanslöst.
Den här fast vit blev det.

Man önskar ju att man kunde få köpa sånna där små,
söta med rosa blommor på men dessa finns endast i
Barbiestorlek.
Så har jag fått lära mig lite om hur man ska ta hand
om sin BH. Inte tvätta med sköljmedel för då förstör man
elasticiteten.
Så nu ska jag inhandla några nya fina BH:ar och dessa
ska jag vara rädd om.


Kommentarer
Postat av: Roze

Va trevligt att du tog tillvara på råden..kan liksom inte låta bli att diskutera jsut Bh:ar spec inte efter nåt glas vin hihi..här kommer ett par tips till för längre liv i bh:n..om man svettas mkt så bör man skölja upp bh:n varje kväll man kan ochså använda en skvätt ättika i sköljvattnet så håller elastanet bättre..kanske blir man konserverad på kuppen? känner att jag vill sprida budskapet med bättrte bh för alla det är ett sånt lyft hehe..



Kramis



2008-08-26 @ 21:13:09
Postat av: Anita

Men, hallå! Du har väl inte världens största byst! Kolla här får du se på tuttar!



boobs3.jpg" rel="nofollow">http://i47.photobucket.com/albums/f199/jennysteddum/bigboobs3.jpg

2008-08-26 @ 23:25:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita igen!

Ähh! Det funkade inte med hänvisningen!

Ändå, du e helt OK!

2008-08-26 @ 23:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0