Snart är det måndag!

Hihihi.....men först ska vi väl ändå njuta av en
rolig fredag och en underbar lördag och en skön söndag.
Idag arbetar jag mellan kl 07.00 och 15.00.
Jag ska storhandla och åka hem och laga mat.
Undrar om man skulle ta med sig gubben på krogen, men
han brukar inte vara så villig.
Jag kanske inte orkar heller, man brukar vara rätt trött
på fredagkvällar.
En god middag sa jag i alla fall försöka åstakomma.
Är det någon som har ett förslag?
Jag tycker att jag lagar samma mat hela tiden.
Samma kyckling, samma lax och samma pasta.
Ändå är jag bra på att laga mat, men fantasin tryter.
Nu ska jag trycka ner kaffet sedan käka lite frukost innan jag ger mig iväg.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag blir oxå trött på min egen mat!

2008-08-15 @ 08:35:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Jag också!

2008-08-15 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0