Städa städa städa

Det tar aldrig slut.
ALDRIG!!
Fatta va dammigt det är här hemma.
jag får nästan panik.
Måste intala mig själv att ta lite varje kväll.
Jag har gjort massor redan men jag är långt ifrån nöjd.
Det är därför som det känns så jobbigt när jag ska göra något.
Jag ska liksom göra allt på en gång.
Då blir det för mycket också gör jag ingenting.
Göra lite varje dag känns mycket bättre.
Vet ni?
Jag är över 40 år och kan inte städa.
Jag får liksom inte till det.
Det måste bli en ändring på det.
Jag får väl försöka lära mig på gamla dar.
Hehehe....som vanligt så överdriver jag givetvis, men en liten uns
sannning finns det i allt jag skriver....nästan.
 Wink 

Kommentarer
Postat av: Jessi

hatar att städa :/

2008-08-04 @ 21:52:11
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Anita

Förstår precis vad du pratar om, jag tar jämt ihjäl mig när jag städar och sen dröjrer det evigheter tills jag orkar igen. :O/ suckar djupt

2008-08-04 @ 22:30:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0