Tack Gode Gud...

... det är fredag!!
Sköna fredag!!
Härliga, underbara helg som väntar på mig.
I morgonbitti åker jag till Åland.
Kappellskär - Mariehamn
Det var Kommunal som gick ut i våras och erbjöd
alla medlemmar en gratisresa de 23/8.
Vi är 5 st från jobbet som ska åka.
Man fick anmäla en kompis med, då tror ni förståss
att jag anmälde Jonny.....Moahahaha!!
Nä!
Vem tror ni blir min hemliga gäst?
Simon förståss!!
Hihihi...den lilla tjockisen.
06.45 i morgonbitti går bussen från Statoil.
Sedan blir det utgång på kvällen.
Ingen rast, ingen ro.
Jag läääääängtar!!




Kommentarer
Postat av: Lena

Vad lyxigt!

2008-08-22 @ 07:21:28
Postat av: Anita

"Simon & Tanterna" bra namn på ett dansband! Hihihihi! Ha det så kul! :O)

2008-08-22 @ 08:33:40
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Att du bara orkar...men jag hoppas ni får skoj..!

2008-08-22 @ 16:48:23
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: cinis

Ha så jätte kuuuul å hälsa Simon.Puss

2008-08-22 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0