Tatuering

Jag har legat här i soffan med min värkande skalle
och kollat på Miami inc.
Ett amerikanskt reallity program som handlar om ett gäng
tatuerare i Miami.
Jag blev SÅ SUGEN på att göra en ny tatuering.
En tjej gjorde en jättevacker älva som blåste såpbubblor.
Jag såg hur min skulle se ut.....åååå...jag har så många idéer
om hur mina tatueringar ska se ut.
Först vill jag göra en kopia av brorsans tatuering på min arm, men
bilden på den är försvunnen......synd....
men hjälp av "min" tatuerare, Danny, så kanske vi kan göra en ny ur mitt minne.
Han är jätteduktig.
Jag vill göra om min nyckelpiga på skulderbladet, lägga i mer färg och
bygga på den med tre hjärtan med pojkarnas namn i.
Jag vill fylla i mitt hjärta på bröstet, ta bort det rosa och fylla i det med blodrött
istället. Det ska representera att mitt hjärta alltid blöder.
Jag vill åka dit genast och beställa tid, men det är söndag och fetstängt.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag känner en till som oxå borde göra slag i saken och skaffa sig en - moi!

2008-08-17 @ 17:34:26
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag följer med

2008-08-17 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0