Tjuvlyssnat.se

Hamngrillen, Kungshamn

Två tjejer, ~28 och ~23, sitter och fikar med den äldre tjejens son ~3. Sonen kladdar mer än nödvändigt med sin glass.
Tjej 1: Hjärtat, grisa inte så.
Sonen kladdar ännu mer med sin glass.
Tjej 1: Lägg av! Annars vet du vad som händer...
Sonen (skräckslaget): Inte Runar!
Tjej 2: Jo, då kommer Runar och tar dig. Och var hamnar du då?
Sonen (uppgivet): Livets Ord... Det finns inga leksaker där...


Statoil, Göteborg

Två glatt berusade killar ~19 berättar om kvällens äventyr.
Kille 1: Jag träffade värsta heta bruden, hon diggade mig stenhårt! Jag tog henne på tuttarna!
Kille 2: Det gjorde hon ju inte alls det, hon dissade dig ju!
Kille 1: Nej det gjorde hon ju inte, jag tog henne ju på tuttarna!
Kille 2: Ja men fatta, hon dissade dig!
Kille 1 (med sorgsen röst): Men säg inte så...


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha...Livets ord var ju bäst! Måste springa och läsa upp den högt för Henrik :-)

2008-08-04 @ 20:23:47
Postat av: Anita

Näää, fy! Skrämmas så, stackars barn! Hihihih! :O)

2008-08-04 @ 21:44:05
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0