Arla morgostund

Passar på att göra ett inlägg nu, för i morgonbitti
kommer jag inte att ha tid.
Kl 07.00 ska jag vara hos min sjukgymnast för
mitt första gymbesök.
Fatta!
Gå på gym kl 7 på morgonen!
Vilken slavdrivare som jag fått kontakt med.
Men det är bara i morgon, sedan kommer
jag att gå på eftermiddagarna 2 ggr/ vecka.

I dag hade jag bestämt mig för att städa ballkongen
när jag kom hem, men inte orkade jag det inte.
Näää, varför göra idag, det jag kan skjuta upp
till i morgon.
Det tycks vara mitt livs motto.
Så därför hoppas vi att orken och lusten infinner
sig i morgon, eller någon annan dag.

Nu önskar jag er alla en lång och skön natt med
många underbara drömmar.

Kommentarer
Postat av: Nina

natti natti

2008-12-03 @ 23:00:06
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Odiske, osope å fultt på bolan.

Å pinnan å bejna ha dötte ta stolan,

Brua e snöu, de tin ta ti våra.

Å allt je ske jära, de jär je imåra! :O)



Jag spar oxå saker till senare!

2008-12-03 @ 23:07:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0