Julmys

Jag slutad kl 12 idag, då stannade jag kvar på jobbet
och planerade vår julfest som vi ska ha den 19:e.
Tog sedan en promenad till Jonnys jobb och kl14
åkte vi ut för att handla julklappar.
Vi shoppade till kl 17.
Då åkte vi hem och lagade en god middag till bara oss två.
Calle och Ludde hade redan stekt hamburgare till sig innan
de drog åt varsitt håll.
Jag och Jonny har suttit och gjort julplaner och
diskuterat livet till nu.
Nu startade "Starwars Atlantis" och det kan ju inte
Jonny missa.
Så då fick jag tid för bloggen.
Jag fick en jättefin julkula av Jonny idag.
En stor kula med små lampor i.
Den lyser jättevackert.
JULMYS!!


Kommentarer
Postat av: Tomtan

Bodde i Hea mellan 87 och 91. Var det hos han AMerikanen du bakade?

2008-12-05 @ 21:36:01
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Anita

Det ser mysigt ut! :o)

2008-12-06 @ 20:55:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0