Mer död än levande

Nu när Knut har flyttat så trodde jag att det var
slut med att springa och väcka på morgonen 100 ggr.
Men nu har Ludde börjat.
Han bara somnar om hela tiden, fastän han ställer
alarm och jag och Jonny går in till rummet och vrålar
var femte minut, så orkar han inte kliva upp.
Jag försöker att inte bry mig om honom men jag kan ju inte låta honom
komma för sent på skolan när jag är hemma.
Jag har lite dålig förståelse för tonåringarnas sömnbehov, jag har ju
aldrig varit sådan själv.
Calle har alltid skött sin uppstigning helt själv, utan hjälp, sen han var 10-11 år.
Jag har i allafall inga problem med att stiga upp på mornarna.
I dag efter jobbet så ska vi hälsa på hos Knut.
Det ska bli mysigt.
Jonny är i Torsby, men vi andra ska åka dit och våldgästa.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anita

Här är det bara Lars som fixar att kliva upp själv -av ungdomarna. Emil är och har alltid varit som en levande död på morgonen. Jag är alltid jätte trött men kliver upp före 6 var morgon.

Hälsa Knut från moster! En bra dag till er alla!:O)

2008-12-09 @ 08:04:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Tomtan

Visst är de underbara de "små" liven? Väcker man dom är man elak och skitar man i dom och de kommer försent så är det genast mammas fel som inte väckte dom.... HUVVA....

2008-12-09 @ 18:39:18
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan
Postat av: Maria

Själv har jag inte blivit vuxen än.

Har jätteproblem att komma upp även när jag

börjar så okristligt tidigt som 10:00!!.. :)

2008-12-09 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0