Så var vi här då

Dan föra julafton, som vanligt så har jag mer kvar
att göra än vad jag hade tänkt , men det löser sig nog.
Jag har varit med om värre.
När ungarna var små och hela huset var upp och ner
dan föra julafton, då är det här en piece of cake.
I dag ska jag och Jonny ner på stan och köpa de sista klapparna.
Ta en öl på puben och försöka njuta av varje sekund.
När vi kommer hem sedan så hinner vi det vi hinner.
Familjen får städa det sista medan jag gör maten.
Jag ska grilla revbensspjällen och koka skinkan.
Fatta va! I morgon är det julafton.
Pirr pirr pirr...

Kommentarer
Postat av: Anita

Pirr pirr på dej med! Jag har oxå en del kvar, men det blir som det blir!

2008-12-23 @ 12:36:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0