Sjukskriven

Nu är jag sjukskriven t om den 31 Januari ( om f-kassan går med på det vill säga)
F rom måndag ska jag börja träna på sjukgymnastikens gym 2ggr/vecka och det
ska jag göra minst 12 ggr.
Sedan är det meningen att jag ska klara min träning själv ute i fiskvården.
Och det kommer inte att vara några problem.
Jag ska äta min medicin i ca 1 månad till men sedan ska jag ha tränat
upp knät så pass mycket att jag ska klara mig utan medicin.
Mitt knä kommer aldrig att bli bra igen, jag har den skada jag har och
det går inte att göra något åt, men jag kan bygga upp musklera runt knät
så att jag iallafall slipper värk hela tiden.
Min sjukgymnast är otroligt duktig och han har verkligen inspirerat mig
till att börja träna igen.
Tänk vilken tur jag har haft som fick en helt underbar läkare och en super-
proffsig sjukgymnast. Det finns hopp för vården ändå.

Kommentarer
Postat av: Anita

Vad bra att det känns bra - med träning och sånt menar jag! :o)

2008-12-04 @ 23:04:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anette

Ja hon är verkligen en pärla den där doktorn synd att man inte kan klona henni..

Kram

2008-12-05 @ 08:07:59
Postat av: Tomtan

Synd att bra läkare inte växer på träd... Lcka till med träningen

2008-12-05 @ 21:34:30
URL: http://www.metrobloggen.se/tomtan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0