Etage

Gick hem till Lenita på förfest.
Vi spelade ett kortspel som jag inte kommer ihåg vad det hette.
Man skulle göra olika saker när man fick olika kort.
Allt gick ut på att få andra att dricka sin sprit.
Vi tog taxi från Lenita efter 12.
Ungdomarna gick på Platina, jag gick till Etage.
Efter 5 minuter så träffade jag lite folk som jag "känner".
Har börjar vara där så ofta nu så att man känner hälften av alla som är där.
Det var den braiga tjejen som spelade i baren uppe.
Efter ca 1 timme så ringde Knut, hans fest var slut, så då kom han till
mig på Etage.
Kl 3 träffade vi Simon, Lenita och"Kjell" på Max,
tryckte i oss varsin hamburgare och åkte hem.
Det var ganska skoj igår.
Roligast var det på förfesten, men så brukar det nästan alltid vara.
I dag ska jag ha en lat söndag.
Kramis på er.

Kommentarer
Postat av: Anita

Grattis till en bra/ kul natt.....!

2008-02-03 @ 21:16:30
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0