Fåntratt

Jag har knappt sovit en blund på hela natten.
Jag har legat och sagt till mig själv.
- Du är ju nästan frisk nu, gå och jobba med dig!
- All snuva är ju nästan borta, ska du gå till doktorn då?

Jag har legat och harklat mig och känt efter nästan hela natten.
Ett tag höll jag på att väcka Jonny bara för att jag fick panik.
Jag bara AVSKYR att gåt ill doktorn.
Tänk om hon säger att jag är en fåntratt som kommit dit och
stört dem i deras viktiga arbete.
Jag vet att jag ÄR en fåntratt som tänker så. men jag kan inte
låta bli.
Kan inte klockan bli 8 snart så att jag får ringa nån gång.

Kommentarer
Postat av: Anita

Fåntratt va ordet....Du e sjuk och hör sen!

2008-02-18 @ 08:34:31
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0