Fredagkväll

I kväll ska jag ha en myskväll.
Nu ska jag ta ett bad med badtabletter gjorda av
Green tea and bamboo, de fick jag av Jonny igår.
Kl 20.00 ska jag kolla på Let´s Dance och ta ett glas vin, käka
naturchips och lite godis.
Jag är fortfarande sjuk.
Igår kändes det som om jag var på bättringsvägen men idag
känns det hopplöst igen.
Jag är fortfarande infekterad i näsa och hals.
Jag får väl helt enkelt söka upp en läkare i helgen om jag inte mår bättre.
USCH!!! Jag hatar att gå till doktorn.
Nu är mitt bad färdigt.
Ha en skön fredagkväll.

Kommentarer
Postat av: Anita

Det verkar som du kommer att få en skönkväll!

2008-02-15 @ 22:40:08
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: cinis

de låter härligt.puss ska gå å lägga mej medans jag fortfarande kan stava he he..cocilanan å jägern gjorde sitt så jag ska nog sova nu..annars var musicalen jätte bra.love you..kommer snart två veckor kvar..

2008-02-16 @ 02:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0