Häbel i halsen

Jag har hög feber nu.
Bara så att ni vet....ifall ni skulle vara lite intresserade
hur det står till med er sjuke vän?
Häbel i halsen sa jag när jag var liten=feber i halsen.
Jag har ont i halsen, ont i huvudet, ont i ryggen och ont i näsan.
Såååå syyyyynd om mig.
Host....host.....host....
Just som jag trodde att allt höll på att vända så tog allt en kovändning istället.
Nu är jag sämre än någonsin.
Förra Alla-hjärtans-dag låg jag också i "flunsan".
Kolla in min blogg från familjeliv i februari 2007.

Kommentarer
Postat av: Anita

Du e kanske lite friskare tills på torsdag då det är Alla Hjärtandag, hoppas det!

2008-02-13 @ 00:07:30
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Linda

Åååå...stackars dig! Jag har börjat hosta....Buhuu....vill inte!

2008-02-13 @ 06:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0