Inget som händer

Man har inte så mycket att skriva om när man gå här hemma och hostar.
Det verkar som om halva personalkåren är sjuk.
Årets influensaepedemi.
Det är precis ett år sedan som jag kom hem från Östersund med influensa.
DÅ hade jag hög hög feber och var jätteförkyld.
I år har jag bara lite feber men vansinningt ont i halsen.
Jag trodde jag skulle klara mig i år när alla föll runt mig utom jag.
TJI FICK JAG!
Nu ska jag titta på nån film som jag inte sett, det blev två filmer igår.
Jag har aldrig sett Da Vinci koden, den kanske är bra?
Vi äger flera hundra filmer, man kan ju inte ha sett alla.
Knut är också hemma och är sjuk, han har lite feber och är jättesnorig.
Nu ska jag scanna Blocket efter sängar, köksmöbler och förtält.
Have a nice day och hoppas ni klarar er från influensan.

Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dig!

2008-02-12 @ 10:06:13
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0