Jobbigt!

Tänk att det ska vara så jobbigt att ringa till en
läkare.
Jag tycker helt plötsligt att jag mår ganska bra och att
jag nog INTE behöver ringa alls.
Jag vet inte hur jag är uppfostrad, varför jag tycker att det
är så hemskt att ta kontakt med en läkare?
Man behöver ju inte vara döende för att få träffa en.
Det räcker väl med att man som jag, känner att man inte orkar
arbeta och att man som jag, misstänker att jag har streptokocker
och behöver antibiotika.
Tänk om jag går till arbetet i morgon och sprider detta vidare?
Nä!, Klart jag måste ringa.
USCH!
Vill inte!
Jobbigt!
(jag dricker kaffe först, så ringer jag sedan)

Kommentarer
Postat av: Anita

De e klart du måste ringa läkare, men jag är som du....
"inte behöver väl jag/det finns dom som är sjukare/jag blir nog bättre de närmsta timmarna ?!"

2008-02-17 @ 10:55:21
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0