Kräks

Jag låg sjuk i   soffan och kollade på melodifestivalen i lördags.
Vilka skumma låtar.
Men den låt som jag höll på att kräkas när jag hörde var väl ändå
I Love Europe med Christer Sjögren.
Så går han direkt till finalen i globen!!!!
Nina har rätt, det är för många kärringar över 100 som älskar honom.
Han är sliskig och äcklig tycker jag personligen.
Vomit                    Vomit
Vomitimage860 Vomit
Allvarligt!!
Ska vi skicka honom att representera Sverige.
Piiinsamt.
Jag som ska ha schlagerfest och allt.
Det blir ju ingen feststämning om man ska hejja på en så´n dålig låt.

P.S  Svar på min utmaning kommer senare, gå gärna in och gissa.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag kan inte annat än hålla med, bedrövligt, katastrof, konstiga låtar, skumma texter.Kan vi verkligen inte bättre än såhär, eller är detta det sämsta startfältet så det bara blir bättre o bättre. Hoppas det!!

2008-02-11 @ 08:59:46
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: tinkerbellan

hahaha.. precis.. alla tanter över 50 som ringer o röstar.. o det e typ deras tradition o titta på melodifestivalen varje år..

2008-02-11 @ 09:23:28
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Linda

Ja, vi får hoppas på att han INTE vinner. Då tänker jag inte titta. Men till dig ska jag hur det än blir :-)

2008-02-11 @ 15:25:31
Postat av: Nina

Hur kan du ha en bild..... på den...huuuga

2008-02-11 @ 21:23:52
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0