Let´s Dance och lite spya.

Snart börjar Let´s Dance.
Det ska jag se på.
Efter en god middag med familjen och några glas gott rött så
mår jag ganska bra.
Mådde kasst idag, men det är som bortblåst nu.
Konstigt va.
Jag var alldeles yr och konstig på jobbet.
Spydde en gång där och en gång när jag kom hem.
Fick en dundrande huvudvärk.
Sov i 1½ timme och sedan mådde jag bra igen.
Undrar vad sån´t beror på?
Nu sitter jag vid datorn och Jonny fixar disken, ganska bra
arbetsfördelning tycker jag.
Faan, vad jag är godissugen.
Jag har en Aladinask som ligger och skräpar, men den törs jag inte öppna, för
då smäller jag väl i mig hela innan tredje paret har dansat klart.
Jag känner mina löss på gången.
Trevlig fredag önskar jag er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0