Mot alla vindar

Kommer ni ihåg?
Jag satt som klistrad vid tv:n varje avsnitt.
Jag var förälskad i Jonathan Garret, fastän han var så ful.
image920image921

Möt Jonathan och Mary Garret, Polly McNamara och Löjtnant Greville, i en dramatisk och episk historia om relationer, maktspel och kärlek utan gräns!

"Mot alla vindar" nådde Sverige 1980 och tog liksom i stora delar av världen tv-tittarna med storm! Serien följdes av var tredje svensk - en tidlös historia som med kvalitet, drama och spänning alltid kommer att locka stor publik!

I Australien sågs serien av 3 miljoner tittare per avsnitt - det mest populära dramat i landets historia!


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja den kommer jag ihåg! Jag har en vinylplatta med ledmotivet till filmen. Skivan slet jag nästan ut alla spår på. Jag var oxå förälskad - men mer i filmen än i
Garret!

2008-02-22 @ 11:18:10
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0