Promenix och inget vin

Just hemkommen från min första riktiga
promenad på 14 dagar.
55 minuter lunk.
Jag gick saktare och lite kortare sträcka än vanligt
men det tog mig 55 minuter.
Skööönt när man väl är hemma.
Bowlingen fick vara för min del, eftersom jag
ändå inte kan bowla med mitt knä.
Jag hade bara fått sitta och kolla på, så då var det lika
bra att jag tog mig en promenad istället.
Inget vin får jag idag heller, fastän det är fredag och allt.
Man käkar ju penecilin så då får väl vinet vara då.
Surt sa räven.
Det tar jag igen nästa helg när det det är ROCK´N ROLL
för hela slanten.
Längtar!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jaa då du, då smäller det..:)

2008-02-22 @ 14:04:09
Postat av: Anita

Jag skulle dricka vin även om jag åt penicelin, så de så!

2008-02-22 @ 15:45:17
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0