Putsa fönster

Jag ljuger inte när jag säger att det var 1½ - 2 år
sedan jag tvättade mina fönster.
Köksfönstren tror jag att jag putsade förra våren men
inga andra fönster.
Det är ingen idé att jag putsar dom för JAG KAN INTE.
Det ser lika jävligt ut när jag är klar som när jag började.
Jag tror att jag ska kolla upp vad det skulle kosta att
köpa den tjänsten.
I vår lägenhet har vi.......
18 fönster.
Ja, det ska jag!
Köpa fönsterputs, det går säkert.
Bara det inte kostar skjortan.
 Cleaning Windows 

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är väl inte såå svårt...jag kanske skulle ta och göra det åt dig på lördag...njaa...18 föster låter lite mycket....men det brukar inte vara så dyrt att köpa den tjänsten faktiskt!

2008-02-24 @ 10:43:34
Postat av: Anita

Köp tjänsten, det skall jag oxå göra. Vi har 28 fönster, orka!!!!

2008-02-24 @ 11:14:51
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0