Sjukskriven

Nyss hemkommen från vårdcentralen.
Det visade sig att jag har en infektion i bihålorna
som antagligen har pågått en tid.
Vänster trummhinna buktade inåt och jag var infekterad.
Denna infektion gör så att mina astammediciner inte hjälper,
alltså blir jag inte bra i min astma heller.
Nu skrev hon ut antibiotika till mig som jag ska äta i 10 dagar.
(ingen fara Cina, jag hinner avsluta kuren innan 1 mars).
Jag blev sjukskriven hela den här veckan med ordination att
bara vila och ta det lugnt ( DET är jag duktig på).
Plus att jag ska dubbla min astmadosering hela veckan.
Phu!
Det kändes skönt att jag faktiskt är sjuk, ingen sa åt mig att jag
fejkar och är en hypokondriker.
NU kan jag slappna av.


Kommentarer
Postat av: Anita

Men då ska du ta det lungt oxå då, så du blir frisk!!!

2008-02-18 @ 15:14:00
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Fredrik

sjukskriven va tradigt!

2008-02-18 @ 16:43:09
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0