Sjukvårdpplysningen, Systembolaget, Promenad & Fondu!

  Woman In Rollers Den ordningen kommer min dag ha idag.
Först ska jag ringa sjukvårdsupplysningen och höra vad jag
ska göra (eller så väntar jag tills i morgon),
sedan ska jag och Jonny åka upp till Gränby och gå på "bolaget".
Jag håller på att fylla baren med alla möjliga go´saker.Martini
På em ska jag försöka mig på en stilla och skön promenad runt här i Nyby.
Ingen powerwalk utan en skön promenad i stilla takt så att jag inte sätter igång
någon hosta.
Till middag tror jag vi ska äta Fondu, det var JÄTTELÄNGE SEDAN.
Lite mumsigt kött, goda grönsaker, kanske Hasselbackspotatis och många goda såser.
Det tycker jag låter MUMS!!
Nu är kaffet färdigt.  Coffee 
 Good Morning 
EN GOD MORGON ÖNSKAR JAG ER!

Kommentarer
Postat av: Gubben

God morgon själva!

2008-02-16 @ 10:12:34
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anita

När öppnar baren?

2008-02-16 @ 12:06:06
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0