Statistik ?

Jag förstår inte det här med statistiken.
Jag har anmält min blogg till lite olika statistikräknare,
och alla ger olika resultat.
Bloggtoppen säger att jag har haft 280 st unika besökare hittils denna vecka.
Blogtoplist räknar ut att jag har haft 66 st unika besökare hittils denna vecka.
Topblogger har räknat ut att ja har haft 30 unika besökare hittils denna vecka.
Webblogg kan inte räkna ut unika besökare/ vecka utan säger att jag
har haft 215 besök totalt på 7 dagar.
(unika besökare=olika personer.Om man besöker min blogg varje
dag så räknas man bara en gång på en vecka)

Inte en siffra som stämmer överens med den andra.
Vilken av räknarna är rätt?
Inte för att det spelar så stor roll, men det kan ju vara skoj
att veta hur många som besöker min blogg.
image917



Kommentarer
Postat av: Anita

Nä, jag vet inte - har ingen aaaaning!

2008-02-22 @ 08:46:51
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0