Utmaningen

Utmaningen!

1.   Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Men sanningen är faktiskt den att det kommer gå snabbare än vad du tror.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En blomkruka

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Dokumentär om J.K Rowlins

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.30..den var 11.48
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Diskmaskinen

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag var på mitt arbete, på förskolans gård och lekte med barnen.
7. Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen? 
Plockade i diskmaskinen. 

8. Vad har du på dig?
Svarta jeans, svart tröja, rosa bomullsscarf med döskallar och tåstrumpor.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Kommer ine ihåg.
10. När skrattade du senast?
Igår kväll åt Mina pojkar och min knäppa gubbe.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Foton  och ett vinställ

12. Har du sett något konstigt på sistone?
En kärring körde åt fel håll i rondellen när jag åkte på jobbet härom morgonen.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Skojsigt.
14. Vilken var den senaste film du såg?
Guldkompassen på bio och Bluesbrothers på tv.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett hus, nya tuttar och privat tränare.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är endast mörkrädd efter ett visst klockslag, inte bara för att det blivit mörkt.

Kommentarer
Postat av: Anita

Haha! Jag visste att du skulle vara med!

2008-02-01 @ 13:14:35
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0