50 minuter

Det tar 50 minuter förmig att gå från mig,
Vattholmavägen mot stan till moskén.
Vid moskén svänger jag vänster, går förbi statoil och
Scandic Hotell.
Korsar E4:an, går förbi Heidenstamstorg, svänger höger in på
Von Barska Häcken.
Följer Von Barska förbi Heidenstamskolan, tar vänster in på cykelvägen
mot Löten, förbi Simon och "dagiset".
Går över nya bron över nya E4:an.
Svänger vänster ner mot NybyGård.
Tar in vänster på Hurtigs gata, genar genom området och hem.
Jobbigt, jobbigt, men nu är det gjort.

Tack Mia som hittade min låt.
Det var City Boys och skivan heter Heads are rollin´
Sitter här och lyssnar på den nu och blir alldeles nostalgisk.
Jag måste ha lyssnat massor på den skivan för jag tycks kunna varenda text.
Tack tack
 Thank You



Kommentarer
Postat av: cinis

Tänk om de står en galning å väntar på dej när du beskriver exakt vart du går..du har väll med dej peppar sprej. batong, stål hettor i skona samt långa naglar med en klockren höger på..promenad fia

2008-01-28 @ 16:45:07
Postat av: Maggan

Hehe.....Nä, jag säger bara: Vad gör du med mig hemska karl.....hoppas jag ;)

2008-01-28 @ 17:14:33
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Gubben

Betyder det imponerade 2x50 minuter per dag?

2008-01-28 @ 17:27:47
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anita

Keep on walking!!!

2008-01-28 @ 21:23:32
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0