Catering

Håller på att kolla lite cateringfirmor till vår kickoff-fest som kommer snart.
Jag tycker att det är för dyrt att betala närmare 200 kr/ person.
Nu är det ju inte jag som ska betala.... men ändå.

Jag skulle vilja öppna en cateringfirma.

"Maggans Mumsiga Mat", eller nåt sån´t.
Jag skulle ha jättegoda bufféer, pajer och smörgåstårtor.
Grytor är ganska sjysst att bjuda på om man är många.
Det finns inga cateringfirmor som har goda grytor.
Jag har redan en massa idéer om vad jag skulle ha i min cateringfirma.
 Salad 
Finns det ingen som vill starta en cateringfirma med mig?
Anita!! Flytta hit så sätter vi igång.


Kommentarer
Postat av: Anita

Kommer på stubinen....när kör vi igång?

2008-01-14 @ 19:54:35
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Gubben

Beställer 15 "MMM"... leveranstid?

2008-01-14 @ 21:09:35
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0