Fin fin medicin

Den nya soffan blev jättesnygg i mitt vardagsrum.
Nu behövs det bara två fåtöljer också så är verket fulländat.
Såg två små bruna skinnfåtöljer på blocket i går som skulle
kunna passa.
Men de är nog inte så sköna att sitta i, bara snygga.
Det skulle aldrig Jonny gå med på.
Han går på funktion före style.
Så jag får leta vidare efter ett par sköna fåtöljer.
Det kommer att dyka upp några så småningom.

Nu ska jag åka till gaphalsarnas hus, d v s mitt arbete.
Det skriks något hemskt nu när vi kommit till det stadiet i
inskolningen när barnen förstår att föräldrarna tänker lämna dem hos oss.
Igår hade jag en hemsk huvudvärk när jag kom hem.
Men det botar man lätt med EN NY SOFFA.
image771


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag komer ihåg hur det var!

2008-01-17 @ 07:25:01
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: cinis

Helt riktigt Maggan, köp något då blir det bättre, i alla fall för mej. (en liten stund av shopping sus) härligt.

2008-01-17 @ 10:09:43
Postat av: Gubben

Vad är detta för svaghetstecken?
Kör över - kör med style!

2008-01-17 @ 19:14:08
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0