Fridhemsplan

Vi har bott på ett vandrarhem på Fridhemsplan i natt.
S:t Eriksgatan 20 ( då tänker jag på Monopol)
Ett jättefint vandrarhem, nästan som ett hotell.
Nu sitter jag på rummet och bloggar, Jonny sover.
Vi har bestämt med Pelle och Anita att vi ska träffas och äta frukost kl 9.30.
Sedan åker vi hem till ungdomarna ( hoppas lägenheten forfarande är i sitt ursprungsskick)
När jag kommer hem ska jag gå min promenad, jag fick gångstavar av Jonny igår.
Sedan ska ni få se bilder i från gårdagen och få en nogrann redogörelse.
Det hände en hel del spännande saker igår kväll.
Ma råkes.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är tokig du tar du med dej datorn när du ska bo på hotell Stockholm i en natt? :o)

2008-01-20 @ 10:34:41
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0