Heeeeeeeeere´s Jonny!

Igår kom alltså Jonny hem.
Det var skönt att ses igen.
Jag tror jag håller på att bli gammal, jag är orolig när han är ute och reser.
Det var jag aldrig förr.
Men igår kom han i allafall hem hel och hållen.
Han hade ett BERG av presenter med sig till killarna och till mig.
Killarna fick, skor, tröjor, underkläder, hörlurar, godis, lukta-gott, mm.
Jag fick en jättefin skinnväska, nya hörlurar till min MP3, godis och Clear-Eyes.
Till sig själv hade han köpt skjortor, byxor och en whiskey.
Jag tror han måste ha spräckt budgetten med alla dessa fina presenter.
Det är typiskt Jonny, han älskar att se ungarna och mig få presenter.
Idag måste jag STÄDA (ovanligt va).
Dessa promenader gör att jag är het slut på kvällarna.
Igår var det SKITJOBBIGT att gå ut.
Snöslask och oplogade cykelvägar.
Jag sa till mig själv när jag åkte från jobbet att jag INTE skulle gå, men
efter middagen så kunde jag inte låta bli.
Jag ville inte spräcka nollan den här veckan.
Jag har verligen gått varje dag och det ville jag inte låta lite slask förstöra för mig.




Kommentarer
Postat av: Anita

Kul för er att Jonny gillar att köpa precenter! Pelle kommer sällan hem med något när han rest via jobbet, då "jobbar" han, och går inte i affärer -
enl.egen utsago!

2008-01-31 @ 07:34:12
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Anita

Vad är Clear - Eyes?

2008-01-31 @ 07:35:17
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Nina

Du är så duktig som går och går och förtjänar alla precenter som du kan få :o)
Tycker ja!

2008-01-31 @ 16:54:35
Postat av: cinis

dom där ögon dropparna kan ni ge till mej..för dom förra tror jag stod i kylskåpet ett år eller så..minst..betyder att ni alldrig är rödögda.puss

2008-02-02 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0