Inte sååå smart

Jag kom på en "lysande" idé i gårkväll.
Eftersom jag slutade kl 13.30 idag så kunde jag hem från jobbet.
Ta en promenad hem i det härliga vädret.
Men det visade sig att den idén inte var helt bright.
Jag har så ont i knät nu att jag knappt kan gå.
Det var för långt att gå hem.
Det tog mig ca 55 minuter.
Jag gick sakta.
Det beror nog på att jag hade fel skor också.
Jag hade mina kängor, inte mina joggingskor.
Jaja, tanken var god men jag får nog ta det lite lugnare i fortsättningen.
Nu ska jag lägga mig i soffan med en kudde under knät och ta det lugnt resten av kvällen.
Skönt ändå att jag har gjort dagens promenad.
I dagsljus och i solsken.
Häärligt.

Kommentarer
Postat av: Anita

Det var bra gjort! Lunka på lunka på....

2008-01-14 @ 15:54:32
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0