jobba, jobba , jobba

Jaha, det var den julledigheten det.
Nu är man i full gång igen.
Imorgon har vi studiedag.
Sitta på föreläsning hela dagen från 8-16.30.
Det blir tufft att hålla sig vaken.
 Falling Asleep 
En annan är ju van att vara ute ett par, tre timmar per dag.
Hoppas att det blir en intressant och givande föreläsning iallafall.
Nu håller jag på med maten, idag blir det köttfärslimpa med potatis och kantarellsås.
Jag känner mig UTSVULTEN.
 Hungry 
Så här hungrig brukar jag aldrig vara.
Måste bero på att jag åt bra frukost, mellanmål och lunch.
Hoppade över eftermiddagens mellanmål för så sprang jag runt i affärer.
Det är ALLTID så när jag slutar tidigt.
En massa ärenden.
Jag kommer nästan hem senare de dagar jag slutar tidigt för då har jag SÅ MYCKET att göra!

Jippi!!! VÅRTERMINEN HAR BÖRJAT
Nu går vi mot ljusare tider.
Våren närmar sig med stormsteg.
Snart är sommaren här!
Just det!
 Sunny 


Kommentarer
Postat av: Anita

Jasså du, du säger det du, att det snart är vår. Det märks då inte här i alla fall. Och du ät något på em, en frukt eller så. Annas dippar ditt blodsocker, det skall var ett jämt flöde med intag av mat. Kram!

2008-01-07 @ 16:55:40
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Gubben

Jäpp, snart är det sol, bad och bara kvinnobröst. Äh, stryk det sista, det är skit samma...

2008-01-07 @ 17:48:12
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Nina

Jävla optimist!

2008-01-07 @ 19:07:05
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0