Nya grannar

Vi har fått nya grannar.
En småbarnsfamilj från Östersund.
Deras barn verkar aldrig sova.
De var uppe och sprang och skrek igårkväll vid 23-tiden när jag gick och lade mig.
När jag klev upp kl 7 i morse så var det redan ett jävla liv däruppe.
Minsta ungen bara skrek och skrek.
Vet ni vad jag tänkte då?
Been there
Done that
Bought the t-shirt.
Det är så skönt att inte ha småbarn.
Här är det tyst och lugnt nuförtiden.
Inget bråk eller tjafs.

P.S Det är jobbigt att äta frukost.
Men nu har jag snart fått i mig två mackor och ett glas mjölk.
Visst e jag duktig? Visst? visst? Thumbs Up 

Kommentarer
Postat av: Anita

Nja, jag får nog fortfarande "bråka" på vissa för att dom skall komma upp och i tid om mornarna.

2008-01-04 @ 11:57:29
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Lena

Bra Maggan, fortsätt så!

2008-01-04 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0