Nyårslöftet

Mitt nyårlöfte är något så simpelt som att
ÄTA FRUKOST.
Jag vet inte när jag slutade med det men det är flera år sedan.
Alla människor vet ju att frukosten är den viktigaste måltiden på dagen.
Om man inte äter frukost så är det en stor bov till övervikt, men ändå
så har jag så svårt att få i mig något på morgonen.
Nu ska det bli ändrig på det.
Så svårt kan det väl inte vara att få tillbaks suget på frukost.
Så idag började jag helt enkelt.
2 smörgåsar Foot Long 
1 glas juice och Orange Juice 
1 kopp kaffe Coffee 

En ganska bra frukost för att vara jag.

Kommentarer
Postat av: Anita

Bravo! Fortsätt så kommer suget.

2008-01-02 @ 11:14:00
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0